• Odpowiedź na reklamację udzielana jest w terminie do 14 dni roboczych

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie sklepu, sekcja §9

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami → Kontakt

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Jakie produkty oferuje sklep TIPSI SHOP?
TIPSI SHOP specjalizuje się w sprzedaży wysokiej jakości produktów do stylizacji paznokci — takich jak lakiery hybrydowe, żele, bazy, topy, akcesoria, frezarki, lampy oraz ozdoby do paznokci.

Punkt 2 — zwroty:
Tak, zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.
Jednak ze względów higienicznych i zdrowotnych, prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku produktów zapieczętowanych, które zostały otwarte po dostarczeniu (np. lakiery hybrydowe, żele itp.), zgodnie z art. 38 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta.
Szczegóły znajdziesz w Polityce zwrotów oraz w Regulaminie sklepu, sekcje §7 i §8.

3. Jakie metody płatności są dostępne?
Oferujemy płatność za pomocą BLIK, Przelewy24, kart Visa, MasterCard, Google Pay, Apple Pay oraz PayPal.

4. Jakie są opcje dostawy?
Wysyłamy paczki za pośrednictwem InPost (paczkomaty i kurier), DPD oraz Poczty Polskiej. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w Legnicy.

5. Czy wysyłacie zamówienia poza Polskę?
Tak, realizujemy wysyłki na terenie całej Unii Europejskiej.

6. Ile trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia są realizowane w ciągu 24–48 godzin roboczych od zaksięgowania płatności.

7. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub przez e-mail?
Zamówienia przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego www.tipsi.pl, dzięki czemu możemy zapewnić ich szybką i bezpieczną realizację.

Punkt 8 — reklamacje:
W przypadku uszkodzenia lub błędu w zamówieniu prosimy o kontakt z nami jak najszybciej na adres e-mail: support@tipsi.pl lub telefonicznie: +48 883 128 719.

Zalecamy wykonanie zdjęć uszkodzonego produktu i opakowania w celu przyspieszenia rozpatrzenia zgłoszenia.

  • Odpowiedź na reklamację udzielana jest w terminie do 14 dni roboczych

Szczegóły znajdziesz w Regulaminie sklepu, sekcja §9

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami → Kontakt